-
1.
مؤلف : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
2.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده