-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان