-
1.
مؤلف : مومن، سمیرا ؛ آبرومندی، فرهنگ ؛ كاتب مسؤول : پارسا، بی تا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:توسعه فردیبازاریابی محصولات مصرفی
-
2.
مؤلف : آبرومندی، فرهنگ ؛ پارسا، بیتا ؛ شریف عسکری، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1396 - شماره 84 و 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایل خریدکیفیت ادراکشدهتصویر کشور مبدا
-
3.
مؤلف : دادپور، مهدی ؛ ابرومندی، فرهنگ ؛ كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیکارتقاء عملکرد شرکتهاشرکتهای صادراتی