-
1.
مؤلف : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحة - من 5 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
2.
مؤلف : منوریان، عباس ؛ قلی پور، آرین ؛ احمدی، حیدر ؛ شعبانی، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانینظام جذب مدیریت منابع انسانیچهارچوب ارزشهای رقابتی