-
1.
كاتب مسؤول : علی محمدی، حسین ؛ مؤلف : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحة - من 71 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
-
2.
كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛ مؤلف : علی محمدی، حسین ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1399 - شماره 4 (18 صفحة - من 116 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریانرضایترسانه اجتماعی