-
1.
مؤلف : تدینی، آرزو ؛ كاتب مسؤول : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 51 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیمشتری مداریشهرت سازمانیبرند کارفرمایی
-
2.
بررسی تاثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تامین اجتماعی استان همدان
مؤلف : اصغری صارم، علی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 130 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:همدانسازمان تامین اجتماعیبرند کارفرماافتخار سازمانیفرهنگ برندبرنـدبرنــدسـازمانســازمان