-
1.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرضایت از خریدرفتار مصرف اخلاقیانگیزه های مصرف اخلاقیمشتریمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : امیدی، نبی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ خلیلی، کرم ؛
مجلة:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»زمستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیروستاشرکتهای کوچک و متوسطایجاد و توسعه
-
3.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزشارزش ادراک شده مشتریفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروش
-
4.
مؤلف : جلیلیان، طیبه ؛ تابان، محمد ؛ یاسینی، علی ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1396، دوره بیست و یکم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیتفکر راهبردیسرمایه معنویسبک تصمیمگیری شهودی