-
1.
مؤلف : عرب، محبوبه ؛ شیرخدایی، میثم ؛ علی گلی فیروزجائی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1398 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 167 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش مشتریﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎترﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮیﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮیمشتریگردشگرانوفاداریمشتریان