-
1.
مؤلف : حسینچاری، مسعود ؛ قزلبیگلو، فتانه ؛ جوکار، بهرام ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 45 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیجهتگیری هدفسرزندگی تحصیلیتعامل معلم-دانشآموز
-
2.
مؤلف : ازادی ده بیدی، فاطمه ؛ شیخالاسلامی، راضیه ؛ حسینچاری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خرمائی، فرهاد ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1400 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 179 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تحول مثبت نوجوانیجو اخلاقی مدرسهرفتارهای آسیبزای تحصیلیدانشآموزانپژوهش
-
3.
مؤلف : خواجه، لاله ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1390 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزخود کارامدی تحصیلیاضظراب اجتماعیجو روانی کلاس اجتماعیخودکارآمدی تحصیلیدانشآموزاناضطراب اجتماعیجو روانیجو روانیاجتماعی کلاس
-
4.
مؤلف : دهقانی زاده، محمدحسین ؛ حسین چاری، مسعود ؛ مرادی، مرتضی ؛ سلیمانی خشاب، عباسعلی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1393 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطات خانوادهسرزندگی تحصیلیساختار کلاسابعادخودکارآمـدیابعاد الگوهای ارتباطات خانوادهابعاد خودکارآمدی
-
5.
مؤلف : خیر، محمد ؛ حسین چاری، مسعود ؛ بحرانی، محمود ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1391 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیاحساس نسبت به مدرسهسوگیری خودکارآمدی عواطف تحصیلیخودکارآمدیانگیزشکارآمدیدانشآموزانعواطفعملکردنمرات
-
6.
مؤلف : اردلان، الهام ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1389 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های ارتباطیدانش آموزان دبیرستانیباورهای خودکارآمدیسازگاری تحصیلیخودکارآمدیدانشآموزانپژوهشمدرسه
-
7.
مؤلف : حسینچاری، مسعود ؛ مهرپور، آناهیتا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 129 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:خواندنروانسنجیدانشآموزان استعداد درخشانمقیاس نگرش به خواندن