-
1.
مؤلف : نادری خورشیدی، علی رضا ؛ سلگی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 209 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:تئوری نهادیساختار صنعتمسئولیت پذیری اجتماعیقابلیت های سازمانیدیدگاه وابستگی به منابعصنعتصنعتسازمانسازمان
-
2.
مؤلف : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
-
3.
مؤلف : هاشمی، شهناز ؛ سلگی، محمد ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اردیبهشت 1397 - شماره 41 (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:سازمانروابط عمومینقش روابط عمومیجایگاه روابط عمومی
-
4.
مؤلف : سلگی، محمد ؛
مجلة:مدیریت رسانه»آذر 1399 - شماره 52 (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیفیلترشبکه های اجتماعیتلگرام
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، مصطفی ؛ مؤلف : احمدی، محسن ؛ سلگی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 126 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریپژوهش آمیختهسرمایۀ انسانینهادهای انقلابیکارکنانمدلبهره و ری سرمایۀسازمانبهره و ریمؤلفۀ
-
6.
مؤلف : سلگی، محمد ؛ قاسمینژاد، یاسر ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»بهار 1398 - شماره 4 ISC (26 صفحة - من 103 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره عرضهفرایند مدیریت دانشاشتراک دانشمحدودیتهای اشتراک دانش