-
1.
كاتب مسؤول : علمدار، زينب ؛ مؤلف : اکبريان، رضا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
كاتب مسؤول : علمدار، زينب ؛ مؤلف : اکبريان، رضا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی