-
1.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
2.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسطح استفادهتجزیه وتحلیل چند سطحی
-
3.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 179 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکیفیت خدماتبانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکی