-
1.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
2.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛ فرهمند، وحید ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1394 - شماره 37 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:شیعهدینداریروانشناسیرفتار شادمانهشادیادبیاتشاخصشادمانیدانشجویانخنده
-
3.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ حاتمی، امیر ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1395 - شماره 39 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتکیفیترضایت مشتریانخدمات الکترونیکرضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیک