-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 97 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندفعالیتهای بازاریابیمفهومسازی بنیادی
-
2.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
3.
مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 121 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه