-
1.
مؤلف : مهدویان، علی رضا ؛ عبداللهی، حسین ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1385 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 470 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانحافظهعلاقهتوجهتوجه متمرکزتوجه تقسیم شدهحافظۀ آشکارحافظۀ نهانعملکرد حافظهآزمایش
-
2.
مؤلف : تنها، دکتر زهرا ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 84 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 352 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگگروه کانونیمعرفت شناسی شخصیدانشدانشآموزانمصاحبهکودکانباورهامدارس
-
3.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ تنها، زهرا ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 251 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیرویکردهای یادگیریباورهای معرفت شناختیتفکر تاملیبـا
-
4.
مؤلف : صالح نجفی، مهسا ؛ حجازی، دکتر الهه ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1398 - شماره 91 ISC (17 صفحة - من 335 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختعواطف مثبتاشتیاق تحصیلیتمایل به درگیری در تکلیفهمانندسازی با تکلیفاشتیاقدانشآموزیتکلیفنوجوانانمعلمکدگذاری
-
5.
كاتب مسؤول : دهقان طزرجانی، دکتر مهناز ؛ مؤلف : کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسن آبادی، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1397 - شماره 86 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 139 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:تحصیلاتدرآمدجنسهوشمهدکودکمحیط سوادآموزی خانهکودکانرشد زبانمؤلفههایواژگانآزمون
-
6.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ گراوند، فریبرز ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛ طرخان، رضا علی ؛
مجلة:روانشناسی»بهار 1388 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 36 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی ذهنینورزگراییسبک های مقابلهتنشگرهای تحصیلیواکنش ها به تنشگرهاالگویابی معادلات ساختاریتنشگرهاسبک مقابلهتنیدگیسبک مقابله مسئلهمدار
-
7.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 447 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی