کلمة المفتاح رویکرد یادگیری عمیق / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اللهی، ذبیح اله ؛ حسینی، اعظم ؛ رجبیان ده زیره، مریم ؛ درتاج، فریبا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیرویکرد یادگیری سطحیرویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری راهبردیرویکرد یادگیریراهبردهای
-
2.
مؤلف : مهدی نژاد، ولی ؛ اسماعیلی، رقیه ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1394،دوره ی هشتم - شماره 2 ISC (7 صفحة - من 83 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان علوم پزشکیرویکرد یادگیری سطحیرویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری استراتژیک
-
3.
مؤلف : بهروزی، ناصر ؛ بشلیده، کیومرث ؛ رسولی، سیده معصومه ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1390، سال هیجدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیهوش سیالهوش عمومیویژگیهای شخصیترویکرد یادگیری عمیقشخصیتپژوهش
-
4.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 447 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی
-
5.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1385، دوره نهم - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیصفات شخصیترویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
6.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1385 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیجنسسبک تفکررویکرد یادگیریرویکردهای یادگیریسبکهای تفکرپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)