کلمة المفتاح رویکرد یادگیری / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریعت زاده، مهرداد ؛ عبدی پور، ژیلا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1400،دوره هفتم - شماره2 (16 صفحة - من 106 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیسلامت روانرویکرد یادگیریصفات شخصی
-
2.
مؤلف : پورصفر، دکتر علی ؛ شباهنگ، رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدانشجویانرویکرد یادگیریتجربه دوره آموزشیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویان
-
3.
مؤلف : علیپور، سارا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 19 (31 صفحة - من 45 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیسلامت روانیرویکرد یادگیریصفات شخصیتی
-
4.
مؤلف : اللهی، ذبیح اله ؛ حسینی، اعظم ؛ رجبیان ده زیره، مریم ؛ درتاج، فریبا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیرویکرد یادگیری سطحیرویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری راهبردیرویکرد یادگیریراهبردهای
-
5.
مؤلف : چراغ ملایی، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پائیز و زمستان 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 54 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیرویکرد یادگیریشبکه های اجتماعیادراک دانشجویان از محیط یادگیری
-
6.
مؤلف : جعفری، فریبا ؛ زوار، تقی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد یادگیریجهت گیری هدف پیشرفتباورهای خود کار آمدی و دانش آموزان متوسطه
-
7.
مؤلف : مهدی نژاد، ولی ؛ اسماعیلی، رقیه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شيوه های يادگيریشيوههای تدريسيادگيری عميقيادگيری سطحیتدريس معلممحورتدريس دانشجومحوردانشجویانرویکردهای تدریساعضای هیئت علمیرویکرد یادگیریهیئـت علمی
-
8.
مؤلف : رضایی، اکبر ؛ مصر آبادی، جواد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1391 - شماره 17 ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیهوشهای چندگانهرویکردهای عمقی یادگیریرویکردهای سطحی یادگیریرویکردهای راهبردی یادگیری و دانشجویانهوشرویکرد یادگیریرویکرد یادگیری راهبردیدانشجویانرویکرد یادگیری سطحیپژوهش
-
9.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری
-
10.
مؤلف : فردانش، هاشم ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»اسفند 1387، سال نهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد یادگیریالگوی طراحی آموزشیالگوهای سازنده گرارویکرد تدریسالگوتدریسرویکردهای یادگیریالگوهای طراحیطبقهبندیالگوهای طراحی آموزشیاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)