الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم تربیتی 4 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 10 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
د 1 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : یمینی، محمد ؛ مؤلف : مهدیان، حسین ؛ رحمتی، فرشته ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 127 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیباورهای هوشیخودارزشمندی
-
2.
كاتب مسؤول : رحمتی، فرشته ؛ مؤلف : یمینی، محمد ؛ مهدیان، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»بهار 1400، شماره 66 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانانگیزش تحصیلیباورهای هوشیتاب آوری تحصیلی
-
3.
مؤلف : برغمدي، مهدي ؛ يمینی، محمد ؛ كاتب مسؤول : مهديان، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1398 - شماره 61 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی تحصیلیآموزش حافظه کاریآموزش ذهن آگاهی
-
4.
مؤلف : فلاح مهنه، تورج ؛ یمینی، محمد ؛ مهدیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1397 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 157 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیفلسفه برای کودکانباورهای فراشناختیرویکرد محتواییکودکانآموزش فلسفهدانشآموزان
-
5.
مؤلف : آسیایی، فرزانه ؛ یمینی، محمد ؛ مهدیان، حسین ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»پاییز 1397 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 69 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ریاضیکارکردهای اجراییحافظه کاریاستدلال ادراکیاختلال یادگیری ویژه ریاضیبازسازی مهارت های ادراکی
-
6.
مؤلف : آسیایی، فرزانه ؛ یمینی، محمد ؛ مهدیان، حسین ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1397 - شماره 30 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ریاضیحافظهکاریبازسازی مهارتهای ادراکیاستدلال ادراکیاختلال یادگیری ویژه ریاضی
-
7.
مؤلف : سدیدی، محسن ؛ یمینی، محمد ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»تابستان 1397، دوره چهاردهم - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای مقابلهایبهزیستی روانشناختیناگویی هیجانی
-
8.
مؤلف : باقری بنجار، عبدالرضا ؛ یمینی، محمد ؛ فروغی، مریم ؛
مجلة:علوم خبری»تابستان 1397 - شماره 26 (34 صفحة - من 159 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مصرفاینترنتامنیت اجتماعی
-
9.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ باقری نیا، حسن ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (19 صفحة - من 14 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیریادراک از محیط یادگیریسازاگرایی اجتماعیادراک از محیط یادگیری سازاگرای اجتماعی
-
10.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری