-
1.
مؤلف : یزدانی ورزنه، محمدجواد ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ کدیور، پروین ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیری ریاضیکنشهای اجراییپردازش عددیزیرگونههای شناختیشناخت حوزه- عام
-
2.
مؤلف : بیرامی، مجتبی ؛ کرامتی، هادی ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کاووسیان، جواد ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1402 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناعتبار یابیواژگان کلیدی: کارکردهای اجراییمقیاس خودگزارشدهی بریف
-
3.
مؤلف : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1397 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کلاسخودکارآمدی معلمراهبردهای تدریسدرگیر کردن دانشآموزان
-
4.
مؤلف : تیموری، امیر ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:حمایت از خودمختارینظریۀ خودتعیینگریپرسشنامۀ حمایت از خودمختاری ادراکشده
-
5.
مؤلف : تازش، مریم ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهطرح آزمایشی تک آزمودنیاستنباطآموزیدرک مطلب