-
1.
مؤلف : حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛ دقیقی ماسوله، نیوشا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ فرهادی نیا، مزدک ؛ شهپیری، کتایون ؛ عزیزی، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1400 - شماره 4 (23 صفحة - من 46 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبرندارتباطاتمدلپیاممخاطبرسانهفروشمدل اثربخشی
-
2.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سیدفخرالدین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (11 صفحة - من 256 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیفضای مجازیموتورسازیبازاریابی و تبلیغات