-
1.
مؤلف : ابوالقاسمی، عباس ؛ رضایی جمالویی، حسن ؛ نریمانی، محمد ؛ زاهد بابلان، عادل ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 6 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیناتوانی یادگیریشایستگی اجتماعی
-
2.
مؤلف : مصطفی سرباز، زهرا ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ رستم اوغلی، سهیلا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»بهار 1393، دوره ی سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 68 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:Goal orientationCreativityself-purificationregulation strategiesmathematics disorder
-
3.
مؤلف : ابوالقاسمی، عباس ؛ برزگر، سبحان ؛ رستم اوغلی، زهرا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1393، دوره ی 4 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 6 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیخودکارآمدیاختلال ریاضیآموزش یادگیری خودتنظیمی
-
4.
مؤلف : نریمانی، محمد ؛ عباسی، مسلم ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ احدی، بتول ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1392 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 154 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریاختلال ریاضیپذیرش و تعهد و تنظیم هیجان
-
5.
مؤلف : نوره درویش علی، آرام ؛ احدی، بتول ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ باقریان سرارودی، رضا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1392، دوره ی سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ﻧﺎرﺳﺎﺧﻮاﻧﻲخطاهاي ادراكيناتواني هاي يادگيرينارسانويسينارسايي در حساب
-
6.
مؤلف : رجبی، سعید ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ عباسی، مسلم ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1391 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 46 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانرضایت از زندگیاختلال ریاضیعز ت نفس
-
7.
مؤلف : نریمانی، محمد ؛ خشنودنیای چماچائی، بهنام ؛ زاهد، عادل ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانباورهای انگیزشیراهبردهای یادگیری خودتنظیمینارسا نویسنارسا حساب
-
8.
مؤلف : نریمانی، محمد ؛ خشنودنیای چماچائی، بهنام ؛ زاهد، عادل ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 110 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریخودکارآمدی تحصیلیدرک حمایت معلم