مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ناتوانی های یادگیری 3 |
مجلة روان شناسی مدرسه 2 |
مجلة پژوهش های نوین روانشناختی 1 |
مجلة مطالعات روانشناسی تربیتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 4 |
علوم تربیتی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : دهقانی، ماهرخ ؛ مؤلف : رستم اوغلی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»تابستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 153 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانسرزندگی تحصیلیامید به اشتغالادراک از محیط یادگیری
-
2.
مؤلف : رستم اوغلی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : نریمانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1397 - شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیبیماران روانی مزمنآموزش خانواده محور
-
3.
مؤلف : ابوالقاسمی، عباس ؛ برزگر، سبحان ؛ رستم اوغلی، زهرا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1393، دوره ی 4 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 6 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیخودکارآمدیاختلال ریاضیآموزش یادگیری خودتنظیمی
-
4.
مؤلف : مهدی زاده، زهرا ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ رستم اوغلی، زهرا ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»زمستان 1393 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:پردازش اطلاعاتکیفیت زندگیسبکهای اسنادبدشکلی بدن
-
5.
مؤلف : رستم اوغلی، زهرا ؛ جانی، ستاره ؛ پوراسمعلی، اصغر ؛ صالحی، مجتبی ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1392، دوره ی سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:اختلالات يادگيريبيش فعاليكاستي توجهادراك خودمشكلات خواب
-
6.
مؤلف : رستم اوغلی، زهرا ؛ موسی زاده، توکل ؛ رضازاده، بابک ؛ رستم اوغلی، سهیلا ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»پاییز 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 76 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانتعلل ورزیناگویی خلقیخودتنظی مگریباورهای فرا شناختی
-
7.
مؤلف : رستم اوغلی، زهرا ؛ خشنودنیای چماچایی، بهنام ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»بهار 1392 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 18 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریفرسودگی تحصیلیوجدان تحصیلی