-
1.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
2.
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
3.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی