-
1.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیرت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات کنفرانس (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیگرایش به برندمحبوبیت برند
-
2.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی محبوبیت برند گرایش به برند