-
1.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 109 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bتئوری داده بنیادعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
2.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
3.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ براتلو، عباس ؛ تلوحسینی، فرخ ؛ نوریان، سعید ؛ کراری، حبیب ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 389 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:تولید در کلاس جهانیهزينهيابي كيفي هزينههاي پيشگيرانه هزينههاي ارزيابي هزينههاي شكست داخلي هزينههاي شكست خارجی