-
1.
مؤلف : شریفی، علی ؛ علیزاده، حمید ؛ غباریبناب، باقر ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1398، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 28 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییهمبودیبیشفعالیاختلال یادگیری ویژهاختلال نارساییتوجه
-
2.
مؤلف : احمدی کمرپشتی، عاصفه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ علیزاده، حمید ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 169 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه کاریعملکرد ریاضیات
-
3.
مؤلف : منانی، رومینا ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احمد ؛
مجلة:عصب روانشناسی»تابستان 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 59 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه فعالسرعت پردازشکمآموزیتیزهوشی و استعداد
-
4.
مؤلف : تازیکی، مصطفی ؛ علیزاده، حمید ؛ حکیمی راد، الهام ؛ فرخی، نور علی ؛ مقدس، علیرضا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1394 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییپرورشگاهمحرومیت محیطی
-
5.
مؤلف : مدنی، سید سمیرا ؛ فرخی، نور علی ؛ حکیمی راد، الهام ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، حمید ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازداری پاسختوجه پایدارکارکردهایاجراییبه روز رسانیاختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
-
6.
مؤلف : سیفی، سمیه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عشایری، حسن ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1396 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییبرنامه ریزیحل مسالهیادگیری سازگار با مغز
-
7.
مؤلف : محبی، معصومه ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مرداد و شهریور 1399، سال هفتم - شماره 3 ISC (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاد به اینترنتکارکردهای اجراییناگویی هیجانیمشکلات بین فردی
-
8.
مؤلف : سیفی، سمیه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عشایری، حسن ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»پاییز 1396 - شماره 75 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 51 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتوجه انتخابیانعطاف پذیری شناختییادگیری سازگار با مغز
-
9.
مؤلف : قاسمی، هاجرالسادات ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 6 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییانعطاف پذیری شناختیکنترل بازداریبرنامه فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی