-
1.
مؤلف : امیر احمدی، مهدی ؛ فرخی، نورعلی ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1388 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیمتوسطهدانشآموزانتظارات معلممعلمدانشآموزانپیشرفت تحصیلی دانشآموزاندختردرس فیزیک
-
2.
مؤلف : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانهیجان تحصیلیسبکشناختیعملکرد درسی
-
3.
مؤلف : هاشمی گرجی، امالبنین ؛ فرخی، نورعلی ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 61 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیمنبع کنترلاطلاعاتدانشآموزان
-
4.
مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فرخی، نورعلی ؛ اسدزاده، حسن ؛ ثامتی، ناهید ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیهوش عاطفیانگیزش پیشرفتمدارس هوشمندمهارتهای حل مسئله
-
5.
مؤلف : یاوری، هانیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:امیدسرزندگی تحصیلیدانشآموزان دختر