بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : نهروانیان، پروانه ؛ عسگری، پرویز ؛ درتاج، فریبرز ؛ نادری، فرح ؛ بختیارپور، سعید ؛
(18 صفحة - من 7 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:حافظه کاریآموزش شناختیتوجه متمرکزکودکان مضطرب
-
مؤلف : حجازی، الهه ؛ باباخانی، نرگس ؛ سادات احمدی، نگین ؛
(14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریمهارتهای ارتباطی بین فردیرفتارهای تکانشگری
-
مؤلف : حسن زاده پلکویی، شهربانو ؛ صالحی، کیوان ؛ مقدم زاده، علی ؛
(25 صفحة - من 39 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:روش آزمایشیتدریس مشارکتیانسجام گروهیدانشآموزان ابتدایی
-
مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فرخی، نورعلی ؛ اسدزاده، حسن ؛ ثامتی، ناهید ؛
(26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیهوش عاطفیانگیزش پیشرفتمدارس هوشمندمهارتهای حل مسئله
-
مؤلف : سلطانی نژاد، مهرانه ؛ محمودی، کاووس ؛
(15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیارزش تکلیفنگرش نسبت به ریاضی
-
مؤلف : فرید، ابوالفضل ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛ محمدی، محمد ؛
(23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیتعلل ورزی تحصیلیتجارب دانشآموزان
-
مؤلف : میرکمالی، سیدمحمد ؛ کرامتی، محمدرضا ؛ عارفی، محبوبه ؛ مختاریان، فرانک ؛
(24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیمدیریت آموزشیدستاوردهای یادگیری مورد انتظار
-
مؤلف : جمالی زواره، بتول ؛ نصر اصفهانی، احمدرضا ؛ نیلی، محمدرضا ؛
(27 صفحة - من 155 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:ارتقاءرشد حرفهایقابلیتهای حرفهای
-
مؤلف : ذوالفقاریان، مهسا ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ جعفری، سکینه ؛
(24 صفحة - من 183 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:روش تدریس فعالکسب دانششایستگی دانشجوتعامل استاد و دانشجو
-
مؤلف : رضائی، عباسعلی ؛ زاهدی، محمد هادی ؛
(18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:آموزش الکترونیکیفنآوری اطلاعاتمحاسبات ابریدادههای حجیمطراحی واکنش گرافن-آوری پوشیدن