پاییز 1399 - شماره 50
-
مؤلف : بهاری، زهرا ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : کیامنش، علیرضا ؛
(14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزیخودتنظیمیکارکردهای اجراییالگوی MIMICآموزشبرازش مدلپژوهشدانشآموزانمدلآزمایش
-
مؤلف : شمس نژاد، لیلا ؛ لیوارجانی، شعله ؛ كاتب مسؤول : حسینی نسب، سید داود ؛
(15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانانگیزه پیشرفتخودناتوانسازیاهمالکاری تحصیلیدانشجویانناتوانسازیاهمالکاریپرسشنامهپژوهش
-
مؤلف : سهرابی، زهرا ؛ لطفی عظیمی، افسانه ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
(19 صفحة - من 37 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تصوریبهزیستی روانشناختیخود دلگرم سازیآموزشآدلردلگرم سازیبهزیستی روانیدانشآموزان
-
مؤلف : ملک نیا، آرزو ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : هاشمیان، کیانوش ؛
(22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهقلدریجو عاطفی مدرسهکیفیت ارتباط والد-فرزندکیفیت رابطه والددانشآموزان
-
مؤلف : طاهری، امین ؛ امیر فخرایی، آزیتا ؛ آتش افروز، عسکر ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالزهرا ؛
(18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی تحصیلیاشتیاق تحصیلیتوانمندی منشپرسشنامهدانشآموزانپژوهشبرازش
-
مؤلف : موسوی امیری، سیده طیبه ؛ آراسته، حمیدرضا ؛ عبدالهی، بیژن ؛ كاتب مسؤول : نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛
(30 صفحة - من 97 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهراهبردبین المللی شدنکارکردهای سه گانه دانشگاهراهبردهایآموزش عالیپژوهشنظام آموزش عالی
-
كاتب مسؤول : طوفانی نژاد، احسان ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛
(16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیطراحی آموزشیآموزش فناوری اطلاعاترویکرد عملگرانظریه حداقلیدانشجویانآزمونآزمایشپژوهش
-
مؤلف : پورحسن، ریحانه ؛ روشن، سید علیقلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ دهقانی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : سالارزهی، حبیب الله ؛
(20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیحکمرانی خوبرویکرد فراترکیبپژوهش
-
مؤلف : شعبانی زنگنه، فاطمه ؛ صفری، محمود ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید رسول ؛
(27 صفحة - من 163 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیطراحیارزیابی کیفیتکارآفرینی دانشگاهیکارآفرینیدانشگاهپژوهشدانشگاه کارآفرینآموزش
-
مؤلف : حسینی ایرج، سیدجلال الدین ؛ جاجرمی، محمود ؛ كاتب مسؤول : مهدیان، حسین ؛
(14 صفحة - من 191 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی اجتماعیاحساس تعلق به مدرسهنیازهای بنیادین روان شناختیدانشآموزانروابط