تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : توکل، محمد ؛ لاریجانی، مهسا ؛
(25 صفحة - من 11 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتاصلاح ساختاری آموزشیفرایند ادغام
-
مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ ملایی، زهره ؛ وکیلی فرد، امیررضا ؛
(21 صفحة - من 37 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیزبان فارسی بهعنوان زبان دومخود الزامیتجربهی یادگیریرفتار انگیختهی یادگیری
-
مؤلف : باغی، زهرا ؛ شکری، امید ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ حیدری، محمود ؛
(34 صفحة - من 59 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیجهتگیری هدفیارزیابیهای شناختیهیجانهای پیشرفتادراک از تاکیدات هدفی والدین
-
مؤلف : محمودی، کاووس ؛ قائمی، فاطمه ؛
(18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریتنظیم شناختی هیجانمدیران هلال احمر
-
مؤلف : خانعزیزی، محمد ؛ طالعپسند، سیاوش ؛
(20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشراهبردظرفیتهای یادگیری
-
مؤلف : مظاهری، اکرم ؛ رضاخانی، سیمین دخت ؛
(19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسمهارتهای ارتباطیتعارضات والد - فرزند
-
مؤلف : مرادی پور، حجتاله ؛ حاجیانی، ابراهیم ؛ خلیفه سلطانی، حشمت ؛
(27 صفحة - من 151 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواعلم و فناوریابزارهای سیاستگذاری علم و فناوری
-
مؤلف : عظمتی، سعید ؛ مظفر، فرهنگ ؛ حسینی، سید باقر ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛
(22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیفضاهای عمومیاصول طراحیسرزندگی خلاق
-
مؤلف : اعتمادالاسلامی، مرضیه سادات ؛ صحرایی، رضامراد ؛
(28 صفحة - من 201 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:خطابازخوردفارسی آموزان خارجینظریههای زبان دومآموزی
-
مؤلف : محمودیان، حسن ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛ برجعلی، احمد ؛
(14 صفحة - من 229 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیمطلوبیت اجتماعیپاسخهای وانمود