-
1.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 137 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
2.
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحة - من 63 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتری