-
1.
كاتب مسؤول : منصوری، حسین ؛ مؤلف : غفورنیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
2.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (8 صفحة - من 27 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية: ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاهتجارت الکترونيکي سيار کيفيت خدمات وفاداري