-
1.
مؤلف : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحة - من 322 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان
-
2.
مؤلف : فاطمی، سید منصور ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلمبیمهمشتریضریب همبستگی پیرسونرضایترضایتمندی مشتریان