-
1.
كاتب مسؤول : حمیدیا، بابک ؛ مؤلف : ماستری فراهانی، محمد ؛ سهرابی رنانی، محمد جواد ؛ رحیمی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1401 - شماره 85 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 43 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیاستراتژی ورود به بازارپتانسیل فروش فیلم سینماییفروش گیشهعوامل موثر بر تقاضای سینمای ایران
-
2.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : رحیمی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1401 - شماره 84 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنارضایتی مشتریاننظریه دوعاملیویدئو درخواستی (وی. ا.دی.)دادههای برخط