-
1.
مؤلف : جعفرپور، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیوفاداری الکترونیکیبانکداری نیمه الکترونیکیبانکداری تمام الکترونیکی
-
2.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی