-
1.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
2.
مؤلف : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Yانگیزههااینستاگرام
-
3.
كاتب مسؤول : سعدآبادی، علی اصغر ؛ مؤلف : جعفریان، فاطمه ؛ رحیمی راد، زهره ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1401، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 169 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههامشارکت اجتماعینوآوری اجتماعیسرمایهگذارانتامین مالی جمعی مبتنی بر اهداتأمین مالی جمعیمشارکتشناساییکارآفرینان