-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 299 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبازاریابی اخلاقی
-
2.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:کودکبازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کننده
-
3.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
4.
كاتب مسؤول : حسینی، سید محمود ؛ مؤلف : صدرزاده، مهدی ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابیبازاریابی اخلاقیمرور نظام مندمولفه های بازاریابی اخلاقیصنایعصنایع غذاییمشتریمشتریانپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : ابراهیم نژاد، دکتر مهدی ؛ مؤلف : عسکری، محبوبه ؛ ضیايی، فاطمه ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 98 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانبازاریابی اخلاقینام و نشان سازی اخلاقی
-
6.
مؤلف : چرختاب مقدم، جهانشاه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلی، مهدی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 166 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار آنلاینمشتریان آنلاینبازاریابی اخلاقی