-
1.
مؤلف : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
2.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : روفه گری نژاد، نگین ؛ صفانیا، علی محمد ؛ درودیان، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : فراهانی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 29 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیشرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیصنایع ورزش
-
4.
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)
كاتب مسؤول : فراهانی، زهرا ؛ مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیعملکرد کسب و کارها
-
5.
مؤلف : خدابخشی، اکبر ؛ جعفری، محمد ؛ موسوی، سیده نسیم ؛ كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رخنه در رشدشرکتهای نوپدیدروش دلفی فازیبازاریابی الکترونیکیبازاریابیشناساییفناوری اطلاعات و ارتباطاتفازیاســت
-
6.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیورزش حرفهای و مدلیابی معادلات ساختاری
-
7.
مؤلف : قره، محمدعلی ؛ آنت، زینب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 155 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریموتورهای جستجووبسایتهاشبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکی
-
8.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ ورمقانی، مریم ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکیبازاریابیکارکنانبازاریابی الکترونیکاستان کردستانفناوری اطلاعات
-
9.
مؤلف : کریمی، رضوان ؛ نجفی کانی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صحنه، بهمن ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 125 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستایینواحی روستاییبازاریابی الکترونیکیمعیشت پایدارشهرستان گرگان
-
10.
كاتب مسؤول : رضایی، محسن ؛ مؤلف : علی احمدی، علیرضا ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مدلبازاریابیاستراتژیبازاریابی الکترونیکیهمسویی استراتژیک