-
1.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
2.
مؤلف : قلی پور، آرین ؛ ابویی اردکان، محمد ؛ پیدایش، الهه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانبرندسازیتصویر بیرونی شهرتصویر درونی شهرتصویر مکان
-
3.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 441 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیراهبرد برندسازی بینالمللیصادرکنندگان ایرانیفرش دستباف ایرانواردکنندگان آمریکاییبازار
-
4.
مؤلف : انصاری، منصور ؛ سیدین زاده، میرقاسم ؛
مجلة:پژوهشنامه متین»تابستان 1395 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سیاستانقلاب اسلامیگفتمانصلح پایدارایدهبرندسازی
-
5.
مؤلف : فرمانفرمایی، تکتم ؛ پلنگی، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیگالریهای هنریانطباق برندمولفه محبوبیتمولفه حفاطت از برند
-
6.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
7.
كاتب مسؤول : سهلی، فرزانه ؛ مؤلف : علیدوستی، سیروس ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1400 - شماره 104 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 105 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهبرندمرور نظاممندبرندسازیمفهوم برند
-
8.
مؤلف : یوسفی، فریبا ؛ پیشگاهی فرد، زهرا ؛ كاتب مسؤول : مجتبی زاده، حسین ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1395، سال ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 223 إلی 248 )
-
9.
مؤلف : سهلی، فرزانه ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 201 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیآمیختۀ بازاریابیکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایراننام تجاری؛ نظریۀ دادهبنیاداطلاعاتکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامیسازمان اسناد و کتابخانۀ ملیکتابخانـۀ ملـیپژوهشبـهجمهوری اسلامی ایران
-
10.
مؤلف : حسینی، مجید ؛ بیدالله خانی، آرش ؛
مجلة:سیاست»زمستان 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 915 إلی 936 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتارتباطاتبرندبرندسازیبازاریابیسیاسیسیاسیارتباطات سیاسیانتخاباتبازاریابی سیاسیبازار