-
1.
مؤلف : فیاضی، بی بی مرجان ؛ استیری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : هاشمینیا، سیما سادات ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»پاییز 1398، دوره دوم - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند شخصیمشاوران مدیریت
-
2.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1397 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 247 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیدلبستگی به برندشهرت برندبرند شخصی
-
3.
مؤلف : دلیری، جواد ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1396 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
-
4.
كاتب مسؤول : ذاکریان، علیرضا ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبرندصحه گذاریبرند شخصی
-
5.
مؤلف : مرتضائی، لیلا ؛ رضوی، سید محمد حسین ؛ تابش، سعید ؛ كاتب مسؤول : دوستی، مرتضی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتتخصصبرند شخصیمربیان ورزشی.
-
6.
مؤلف : شاهپوری، صفورا ؛ نوروزی، علیرضا ؛ فهیمی فر، سپیده ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1399، سال پنجاه و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:علم اطلاعات و دانششناسی نویسندگان کتابهای دانشگاهیصنعت نشر ایرانبرند شخصیدانشمدلپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : معرفت، داریوش ؛ مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛ فریدفتحی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرند شخصیورزشکارقهرمانترویج برند
-
8.
مؤلف : طاهری، محمدرضا ؛ یزدانپناه، احمدعلی ؛ کاوش، کامیار ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالبرندبرند شخصیشایستگیهای فردی
-
9.
مؤلف : ناظمی، مهدی ؛ عظیم زاده، سیدمرتضی ؛ طالب پور، مهدی ؛ داناوان، دی تاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 100 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ایراننظریه داده بنیادورزشکاران حرفهایبرند شخصیهـابـهبـا