-
1.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ رضاییراد، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»زمستان 1395 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 20 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سلامتخلق ارزشتمایل رفتاریآمیخته بازاریابی اجتماعی
-
3.
مؤلف : لشگری، زهرا ؛ حقیقت شهرستانی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»تابستان 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اندازه شرکتارزش افزوده نقدینرخ بازده دارایی هاخلق ارزشفرصت سرمایه گذاریسرمایهفرصتسرمایهگذاریارزشسهامدارانارزش بازارمتغیر
-
4.
مؤلف : نمازی، محمد ؛ فروغی، داریوش ؛ فرزادی، سعید ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»زمستان 1393 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 15 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریارزش نامشهودخلق ارزشبدهی فکری
-
5.
مؤلف : ایرانزاده، سلیمان ؛ سرایینیا، الهام ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1395، سال هشتم - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامینخلق ارزشکارت امتیازی متوازن پایداریکپارچگی استراتژیک
-
6.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیخلق ارزشهمخلقی ارزشمشتری