-
1.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم شناختی هیجانیقصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوری
-
2.
مؤلف : کمالی، نوشین ؛ عاشوری، محمد ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیدانشآموزان نابیناجهتیابی و حرکت
-
3.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
4.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ مجاور، شیزین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، دکتر سوگند ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیاضطراب اجتماعیدانش آموزان نابیناتنظیم شناختی هیجان
-
5.
كاتب مسؤول : هومن، فرزانه ؛ مؤلف : مروی نوغانی، فرزانه سادات ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1401- شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 288 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت درمانیمثبتاندیشیدانشآموزان نابیناخودناتوان سازیجهتگیری منفی به مشکل
-
6.
مؤلف : شکیب نیا، اعظم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان نابیناتحرک و جهت یابی