-
1.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
2.
مؤلف : فرخی، سجاد ؛ اصغری صارم، علی ؛ قبادی، تحفه ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 199 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریرفتار خریدفراترکیبتوجه بصریخرید تکانشگری
-
3.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر