-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ ترهنده، فرید ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1391 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تمرکزموقعيت يابیرهبری هزينهاستراتژی تمايز
-
2.
مؤلف : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
-
3.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهاستراتژی تمایزاستراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیبازاراستراتژیبازاریابی