-
1.
مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ مرادی، حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:سفارشی سازی انبوهارزش تمایزات فردیارزش درک شده از محصول سفارشی سازی شده
-
2.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی