-
1.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
2.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
3.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1396 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 147 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندیدرخت تصمیممحصولات ارگانیکمشتریان سالمندقواعد اگر-آنگاهبـهخوشـهپژوهشمصرف
-
4.
مؤلف : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : بختیاری، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک