-
1.
مؤلف : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
-
2.
مؤلف : رهبری پور، کسری ؛ سالک، رقیه ؛ پژوهان، موسی ؛ قاسم زاده، بهنام ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»تابستان 1397 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکیفیت خدماتمدل سروپرفتمایلات رفتاریموزه
-
3.
مؤلف : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونماتریسراهبردی