-
1.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
2.
مؤلف : اخگری، نسرین ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (31 صفحة - من 91 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریابعادمولفه
-
3.
كاتب مسؤول : رستمی، محمد رضا ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:اینترنت اشیاءمدیریت ارتباط با مشتریبیگ دیتافروشگاههای زنجیرهای تخفیفی
-
4.
مؤلف : ولایتی، محمد ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ شهریاری، محمدرضا ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛
مجلة:اقتصاد مالی»زمستان 1396 - شماره 41 التصنيف A+ (Azad University (24 صفحة - من 243 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:مخابراتمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی
-
5.
مؤلف : دانش مهر، حسین ؛ رادفر، رضا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1398- شماره 117 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارمدیریت ارتباط با مشتریرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیاد