-
1.
مؤلف : رحیمی پور، طاهره ؛ غضنفری، فیروزه ؛ قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1397 - شماره 74 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 124 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانانگیزش پیشرفتمقطع ابتداییعملکرد خواندنحافظة فعال
-
2.
مؤلف : خاطری، الهه ؛ پور روستائی اردکانی، سعید ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1399 - شماره 39 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانییادگیریفناوری واقعیت افزوده
-
3.
مؤلف : لطیفی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، ابوالقاسم ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»بهار 1398، شماره 58 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیآگاهی واج شناختیسرعت خواندن و درک مطلب
-
4.
مؤلف : زمانی بهبهانی، الهام ؛ حیدری، علیرضا ؛ سادات مرعشیان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : عسگری، پرویز ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»بهار 1400- شماره 37 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیآموزش چندحسی فرنالداختلال دیکتهسازش یافتگیهای رفتاریروش چندحسی فرنالدسازش یافتگی