-
1.
كاتب مسؤول : معماری، ژاله ؛ مؤلف : رهبر، مریم ؛ اصغری جعفرابادی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:زمان انتظارنیات رفتاریمحیط فیزیکیمشارکت پایدارمشتریان خدمات ورزشی
-
2.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : رجبی، مجتبی ؛ مصلی نژاد، محمد ؛ صاحبکاران، محمدعلی ؛ صمصامی، مهرداد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1395- شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرانهندبالنیات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت نتیجه
-
3.
مؤلف : یزدانپناه، مسعود ؛ فروزانی، معصومه ؛ زبیدی، طاهره ؛
مجلة:مدیریت مخاطرات محیطی»زمستان 1394، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 411 إلی 422 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاریتغییرات آبوهواییتمایل به کاهششهرستان باویکشاورزی
-
4.
مؤلف : مصطفوی، مائده السادات ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قربانی، حسن ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»پاییز 1395 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فاصله اجتماعیجزیره کیشرضایت مندینیات رفتاریریسک ادراک شدهگردشگرانرضایتسفر
-
5.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
6.
مؤلف : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
7.
مؤلف : محجوب، مروارید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ زاهدی، محمد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 42 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:گردشگر خارجیبازاریابی حسینیات رفتاریرضایتمولفه های حسیهتلگردشگرمشتریرضایت گردشگرحسیرضایت مشتریمشتریان